Pro Ana citátky :))

12.12.2010 20:24

 

 

  • Nic Ti nedá takový pocit jako hubenost, ani sladkost.
  • Raději budu mrtvá než tlustá!
  • Ušla jsem už dost dlouhou cestu na to, abych přijímala rozkazy od sušenky!
  • Hlad bolí, ale štíhlost za to stojí!
  • Hladovění a odmítání je důkazem silné vůle.
  • Vteřinu na rtech, roky na stehnech.
  • Být hubená, to jediné, po čem toužím, to jediné, co naplňuje a zároveň ničí můj život.
  • Hodné holky nejí.
  • Chci být prázdná, čistá, křehká jak panenka z porcelánu, chci létat a vznášet se na vodě, nech mě jít se svým andělem, se svým ďáblem, a já zemřu šťastná.
  • Miluju Tě do morku kostí.
  • Lžu, podvádím, zasloužím si trpět - hladem!
  • Pro krásu se musí trpět.
  • Umírám pro dokonalost.
  • Být hubená je důkaz sebekontroly a vlády nad svým životem.
  • To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!
  • Jestli chceš vidět jídlo, podívej se na svoje stehna!

1